מהו ניהול מונטין ברשת, ואיך עושים זאת נכון
ניהול מוניטין ברשת כבר הפך למונח מאוד מקובל בין אנשי עסקים, יזמים, עורכי דין וכאלה אשר שמם הוזכר בצורה שלילית בכתבה, אתר, סרטון.
* הכפישו את שמכם? שמכם הוזכר בצורה שלילית בכתבה גדולה שפורסמה באחד מאתרי החדשות המובילים?
* לקוחות מחפשים את השם שלכם ורואים שיש נגדכם כתבה נוראית?
חברתנו מובילה בתחום הדחקת אזכורים שליליים משנת 2009 ובאמתחתנו
רשימה דיסקרטית של אנשי ציבור, מותגים, אמנים, פוליטיקאים, עורכי דין,
יזמים, רופאים ועוד אשר קיבלו הזדמנות שנייה באמצעות מיתוג חכם וניהול
מוניטין ברשת.
לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר חייגו: 0502757770
ניהול מוניטין ברשת למי זה מתאים?
העסק נפגע מביקורת שלילית שנכתבה באתרים שונים ברשת? שמך
הוזכר בהקשרים שליליים אשר הוצאו מהקשרם? חווית מקרה של הוצאת דיבה ולשון
הרע? מעונין להעלים את הפרסומים השליליים מתוצאות החיפוש הראשונות, ולדחוק
אותם כמה שיותר למטה? הגעת למקום הנכון.
רשת האינטרנט מכילה מספר גדול של פלטפורמות פרסומיות שונות
בהם כל גולש יכול להביע את דעתו על אדם, בית עסק, שירות או מוצר מסוים.
כאשר הביקורת אשר נכתבת היא ביקורת חיובית היא יכולה לתרום רבות לשיפור
המוניטין של האדם או העסק עליו היא נכתבה. אולם, כאשר הביקורת היא ביקורת
שלילית, המוניטין של בית העסק בעיני לקוחות קיימים, וגם בעיני לקוחות חדשים
עשוי להיפגע קשות.
למי מיועד השירות?
תהליך של ניהול מוניטין ברשת הוא למעשה תהליך אשר דואג לדחוק למטה בתוצאות החיפוש את הביקורות והאזכורים השליליים שנכתבו על עסק מסוים, ולמקם במקומם תוצאות המכילות תכנים אשר מציגים את
העסק בצורה אטרקטיבית. ניהול מוניטין ברשת יכול לסייע בכל אחד מן המקרים
הבאים:
* במקרה בו חברה או עסק הוזכרו בקונוטציות שליליות ברחבי הרשת באתרי חדשות, בפורטלים, בפורומים וברשתות חברתיות שונות.
* במקרה בו מותג של חברה מסוימת החל לסבול ממוניטין שלילי, ומביקורת תוקפנית באמצעות טוקבקים, תמונות מביכות והודעות בעייתיות.
* במקרים בהם אדם פרטי או ציבורי נתקל בביקורת שלילית כלפיו, וכלפי דרכי הפעולה בהם הוא מתנהל.
* וגם במקרים בהם מדובר בהכפשות, הצקות, לשון הרע והוצאת דיבה.
מה הם השלבים בתהליך?
תהליך ניהול מוניטין ברשת הוא תהליך אשר מצריך סבלנות רבה מצד
הלקוח, והוא עשוי לקחת בין חצי שנה לשנה, הכל כתלות בסוג האזכורים
השליליים אשר נכתבו ברשת. התהליך מתבצע בכמה שלבים עיקריים:
* בשלב הראשון מתבקש הלקוח לספק מאגר של תכנים חיוביים
ואיכותיים, כאשר המטרה היא ליצור מצב בו תכנים אשר כתובים בצורה חיובית,
ומסקרים את פעילותו של האדם או העסק בצורה אטרקטיבית, יחליפו את התכנים
השליליים.
* בשלב השני מפורסמים תכנים אלו בפורטלים ובבלוגים שונים
ברשת, תוך כדי הוספת לינקים לכתבות חיוביות אחרות. הוספת התכנים נעשית
בצורה הדרגתית על מנת ליצור קצב סריקה קבוע והגיוני של מנועי החיפוש.
* בשלב השלישי נבנה מערך של קישורים שצורתו פירמידה, כאשר
הכתבות האחרונות שפורסמו יוכלו לקדם את הכתבות הראשונות שפורסמו. מערך
הקישורים כולל גם החלפה של קישורים בין אתרים שונים בתחום, על מנת לקדם את
מיקומי התוצאות החדשות.
* חלק חשוב ביותר בתהליך הוא פתיחה של פרופילים ברשתות
החברתיות, על מנת ליצור מגוון רחב של תוצאות חיוביות שונות ומגוונות על בית
עסק.
* לבסוף, נותן השירות דואג לפתוח גם כרטיסי עסק באינדקסים ובפורטלים שונים, על מנת לגוון אף יותר את התוצאות החיוביות.
מדוע לבחור ב– Getproseo לצורך ניהול מוניטין ברשת?
אנחנו ב- Getproseo מתמחים בתהליכי ניהול מוניטין ברשת כבר
למעלה מ 6 שנים, וסייענו למספר רב של לקוחות להרוויח את האמון הציבורי
מחדש. הצוות שלנו בקיא בכל הכלים השונים אשר עומדים לרשותנו על מנת לנהל
מוניטין חיובי של בית עסק או אדם מסוים, ובאמצעות היכרות ארוכת שנים עם
עולם קידום האתרים,
ויחד עם היכרות מעמיקה של עולם האינטרנט, אנו מצליחים לנהל קמפיין חיובי,
אשר בסופו ניכרת השפעה משמעותית על תוצאות החיפוש בהקשרים חיוביים. אנו
מכבדים את התקציב שסוכם בשיתוף פעולה מלא עם בעל העסק, ומנצלים אותו בצורה
שקולה ומחושבת ליצירת תוצאות, וחשוב מכך אנו פועלים בשיטה אשר מייצרת
תוצאות חיוביות בצורה טבעית ואמינה גם לציבור, וגם למנועי החיפוש.
אם נפגעת מביקורות שליליות ברשת, או נפלת קורבן ללשון הרע,
חשוב שתדע כי ישנו קושי בהסרת התוצאות השליליות מרחבי הרשת. אולם, מחקרים
מראים כי מעט מאוד גולשים עוברים לתוצאות החיפוש בעמוד השני, כך שתהליך
ניהול המוניטין, אשר דוחק את התוצאות השליליות למטה, יכול לשפר את תדמיתך
ללא הכר.
מחפשים את השם שלכם בגוגל? לא מרוצים ממה שמראים תוצאות החיפוש?
פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר להדחקת אזכורים שליליים: 0502757770
סודיות מובטחת!