עמוד
עסקי בפייסבוק הפך בשנים האחרונות לנכס אינטרנטי חשוב ומשמעותי לבעלי עסקים בכל
התחומים המבקשים לקבל תוצאות, למתג את עצמם ולגייס לקוחות חדשים.
ניהול
עמוד עסקי בפייסבוק הוא אחד הדברים שבעל עסק נדרש לעשות כדי לייצר יותר חשיפות
ויותר מעורבות לתכנים שעולים בעמוד העסקי שלו.
אז איך
בעצם אפשר להפוך את הפעילות הדיגיטלית שלנו בניהול העמוד העסקי למוצלחת ויעילה
יותר? הנה 4 טיפים מנצחים שאסף עבורנו יוסי לוי, מומחה לפרסום בפייסבוק.
גאנט פוסטים חודשי
תכננו
את הפרסום שלכם בפייסבוק בכל פעם לפחות כחודש קדימה. צרו טבלה מסודרת עם הימים
הצפויים לכם בחודש הקרוב והכינו תכנית מסודרת לגבי פרסום תכנים בכל אחד מהימים של
החודש הבא.
כדאי
לשים לב לאירועים מיוחדים, חגים ותאריכים ספציפיים בהם נרצה לעלות עם פרסומים
מיוחדים, מבצעים וברכות.
אחד
הדברים המאתגרים ביותר בניהול התוכן שלכם בפייסבוק הוא הצורך בניהול מסודר ועקבי
של העמוד העסקי. גאנט פוסטים מאפשר לכם להיערך מראש לכל התכנים שאמורים לעלות
בחודש הבא ולייצר פוסטים הכתובים בצורה נכונה ובעיקר מניעים לפעולה.
שימוש בוידאו
האלגוריתם
של פייסבוק מתעדף סרטוני וידאו בפיד של המשתמשים. מה זה אומר? זה אומר שבכל פעם
שנעלה וידאו בעמוד העסקי שלנו אנחנו כנראה נקבל בסבירות גבוהה יותר חשיפות ויותר
מעורבות לסרטון שהעלינו. לכן, כדאי להכניס לתוך האסטרטגיה שלנו את נושא הוידאו
כחלק בלתי נפרד מתמהיל התוכן ולוודא כי אנו מעלים וידאו אל העמוד העסקי לפחות אחת
לשבוע.
פרסום ממומן
אין
ספק כי אם אנחנו רוצים להגיע לכמות גדולה יותר של אנשים, אנו נצטרך להשתמש בפרסום
ממומן. במשפט אחד, פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לנו להגיע לקהלי יעד גדולים
ומפולחים בצורה מדויקת, עם השקעה כספית המשולמת ישירות לפייסבוק. ככך שנשקיע יותר
כסף, כך נקבל יותר חשיפות בקרב קהל היעד שלנו. ההמלצה שלנו היא בהחלט להשקיע בכל
חודש סכומי כסף בפרסום ממומן כדי להגיע לקהל יעד חדש ורלוונטי לעסק שלנו מה שיביא
בוודאות לחשיפות ותוצאות טובות לעסק שלנו.
אותנטיות
בשנים
האחרונות קפצה כמות העמודים העסקיים בפייסבוק פי 4 מה שאומר שיש יותר תחרות על
הפיד ויש יותר הצפה של תוכן שיווקי ברשת החברתית הגדולה בעולם. אם אנחנו רוצים
לבלוט וליצור לעצמנו חשיפה משמעותית יותר מן הממוצע, אנו נדרשים להביא את הערכים
והסיפורים האמיתיים של העסק שלנו. הרעיון הוא לבטא בעמוד הפייסבוק העסקי שלנו את
הערכים עליהם מושתת העסק שלנו, חוויות מחיי היום יום, סטוריטלינג וסיפורים אישיים
ובעיקר, להביא את עצמנו אל הפלטפורמה. ככל שהתוכן יהיה אותנטי ומעניין יותר, כך דף
הפייסבוק יהיה מבודל יותר ויקבל נראות ייחודית יותר לעומת המתחרים.
הקפידו
לנהל את עמוד הפייסבוק שלכם בצורה קבועה, מתמשכת וללא "חופשות" ארוכות
מידי בהן עמוד הפייסבוק שלכם לא מקבל תוכן חדש. ככל שתעבדו בצורה נכונה ושיטתית,
כך עמוד הפייסבוק שלכם יקבל חשיפה קבועה וגדולה ואתם כמובן תקבלו יותר לידים
ותנועת לקוחות פוטנציאליים.