קידום אתר באינטרנט מצריך עבודה מתמדת, תיקונים ודיוקים ללא
הרף. מאחר וגוגל משנה את ההגדרות שלה לאתר מצליח כל הזמן, כך גם מקדמי
אתרים מצליחים ומקצועיים שוקדים ללא הרף על קידום וחידוש ההגדרות לקידום
האתר ושינוי מבנה האתר בהתאם לדרישות המשתנות של גוגל. משך הזמן להצלחת
האתר תלוי בגורמים רבים ומשתנים וביניהם הוותק של הדומיין ואיכותו, מידת
התחרותיות בתחום בו האתר מקודם ועוד. על מנת להבטיח את הצלחת האתר נדרשת
עבודה מתמדת גם לאחר עלייתו לאוויר.
קידום אתרים מקצועי – העבודה השוטפת
העבודה השוטפת על האתר מצריכה ערנות ובדיקות שבועיות של
דירוגים ושינויים באתר עצמו, כמו גם בקישורים הנכנסים אליו ויוצאים ממנו.
העבודה השוטפת של האתר הכוללת שיווק באינטרנט היא זו אשר תישא אותו לתוצאות איכותיות ויעילות למשך זמן רב. העבודה
השוטפת כוללת בדיקות של מיקומי האתר, בניית קישורים חדשים על מנת לגבור על
המתחרים, תיקונים למבנה, אופטימיזציה של התוכן ועוד. בין הפעולות הנדרשות
להצלחה השוטפת של האתר:
בניית קישורים סמכותיים
בניית קישורים יוצאים ונכנסים לאתר הינה חלק מהתהליך השומר על
מיקומו הגבוה של האתר ומאפשר את המשך קידומו לטווח הארוך. בניית מערך
קישורים מפותח מבטיחה כי האתר ישרת את בעליו נאמנה גם לאחר שנים שהוא פעיל.
התחזוקה והעבודה השוטפת של בניית קישורים משמשת להתמודדות עם מתחרים
הממשיכים לקדם את האתרים שלהם ללא הרף ויצירת קישורים חזקים יותר כל הזמן.
אופטימיזציית תוכן
העבודה השוטפת של תחזוקת האתר לצורך שיווק באינטרנט כוללת
אופטימיזציה באופן חזרתי מדי שבוע על מנת לבדוק כי האתרים עדיין מעודכנים
לפי הגדרות גוגל, לשנות את הנוסח במידה ויש צורך, לעדכן ניסוחים, להוסיף או
לשנות מילות מפתח ועוד.
ניתוחים סטטיסטיים ובדיקה של מיקומים
ניתוחים סטטיסטיים שוטפים הם למעשה החלק של "הפיקוח" על האתר ועל אופן ההתקדמות שלו. הפיקוח על קידום האתר הוא זה המאפשר קידום אתרים מקצועי ומוצלח למשך זמן רב, איתור טעויות בהקדם, בדיקת אתרים שנפלו או התדרדרו בקידום,
איתור אתרים לא רלוונטיים וקישורים נכנסים מאתרים לא מתאימים ועוד. מידת
האפקטיביות של אסטרטגיית הקידום היא זו המשפיעה והאחראית יותר מכל על המשך
הפעולה ועל תכנון העבודה הבאה.
כמו כן, באמצעות מחקר ובדיקת מיקומים ניתן לבדוק מאיזה אתר
הגיעו הגולשים, באילו אמצעי שיווק ובדרך מי הגיעו, כמה זמן נשארו באתר והאם
עשו בו שימוש, ועוד. נתונים אלו מאפשרים הבנה והסקה של מסקנות הכרחיות
להמשך קידום אתרים בגוגל בצורה מקצועית.
תיקוני מבנה באופן שוטף
אתר אינטרנט משתנה ללא הרף, בדיוק כמו יחידת חיים בעולם
האמיתי. שינויים באתר מחייבים גם עדכונים לתוכן שלו. ביניהם הפניות 301
לעמודים רלוונטיים, שינויים בהגדרות ובדיקת תיקוני קוד, תיקון קישורים
לעמודי 404 ועוד.
ניתוח המרות
הגדלת יחס ההמרה הינה הפעולה העיקרית בה מתמקדים המקדמים לאחר העלאת האתר לאוויר. תהליך קידום אתרים מקצועי ללא המרה הינו מיותר ועולה לא מעט לבעל האתר. אנחנו ב GETPROSEO
מעניקים לכל אחד מלקוחותינו יחס אישי ומאמינים כי הצלחה מצריכה השקעה
מתמשכת