האינטרנט
ובמיוחד גוגל הוא זירת העסקים המודרנית ובזירה זו למקדם האתרים יש תפקיד
קריטי אשר מחזיק פעמים רבות במפתחות להצלחת התכנית השיווקית של בית העסק.
המקדם הוא הדמות שעל פיה יישק דבר, ברצותו האתר יגיע למקומות הראשונים בדף
החיפושים של גוגל וברשלנותו החיפוש כלל לא יעלה את כתובת האתר ואלמוניותו
של בית העסק תישאר לעד. כמובן שלא די ברצון המקדם ויש צורך במקצועיות,
לימוד מתמשך, התעדכנות בחידושים בנושא, תודעת שירות גבוהה ללקוח והבנת
העולם העסקי ומעל הכול הבנה של מנוע החיפוש של גוגל. אכן, לא קשה כיום
למצוא מקדמי אתרים, אך מקדם אתרים טוב אשר חותמו נשאר לאורך זמן, זהו כבר סיפור אחר ולמעשה מעטים מהמקדמים מבינים הן את משמעות עבודתם והן את הדרך לבצעה.
כיצד זיהוי סוג האתר משפיע על קידומו?
בעולם העסקים אבחנה בין סיטואציות עסקיות שונות היא מהות
העבודה, עם זאת דווקא מקדמי אתרים אינם תמיד מבינים שיש לבצע אבחנה בין
סוגי אתרים שונים ולקדמם בצורה שונה. חוסר ההבנה של המשמעות שיש לבידול
אתרים יכול להוביל לבעיות רבות ולהשפיע על קידום אתרים לעסקים עד כדי כך
שבפועל הלה רק יזיק יותר. ליקויים אלו בעבודת המקדם מובילים לכך כי פעמים
רבות עסקים נכווים ובוחרים שלא לנסות ולחזור לקדם את אתרם לאחר כישלונו של
המקדם החובבן, במחשבה כי הדבר אינו אפשרי. האמת הינה הפוכה לגמרי ואין אתר
שלא ניתן לקדם אם עושים זאת בצורה נכונה וחכמה תוך זיהוי מאפייניו הייחודים
של האתר.
מהו הדגש כאשר מדובר על קידום פורטלים?
אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לחוסר הבנה של מקדמים מתחילים או
חובבנים היא חוסר האבחנה שאלו עושים לגבי קידום פורטלים אל מול קידומם של
סוגי אתרים אחרים. קידום פורטלים דורש תכנון מוקדם והקדשת מחשבה כיצד האתר
בנוי ומה תהיה הדרך הנכונה לקדמו, זאת מן הטעם שלמעשה ניתן להתייחס אל
הפורטל כאל אתר המורכב ממספר אתרי משנה. מטבע הדברים המשמעות היא כי הפורטל
פעמים רבות גדול במספר הדפים מן האתר הרגיל ועל כן כול שינוי בו דורש
השקעה רבה יותר ונדרשים אישורים ממספר גורמים בהנחה כי ישנם מספר עורכי
תוכן בפורטל. בנוסף, בפורטלים ישנם לרוב קישורים פנימיים אליהם גוגל נוהגת
להתייחס באופן שונה מאשר קישורים חיצוניים מה שכמובן דורש ביצוע התאמות
ומחשבה מצד המקדם כיצד עליו לפתור בעיה זו.
כיצד נתייחס לקידום אתרי תדמית?
אין להתבלבל, קידום פורטלים הינו משמעותי לכל בעל עסק, אך
כזכור עלינו לבצע הבדלה בין סוגי האתרים השונים ואחת הדוגמאות המובהקות לכך
היא קידום אתרי תדמית. קידום זה פשוט יותר מן הבחינה הטכנית אך הוא דורש
הבנה עמוקה של העולם העסקי שבו בעל האתר פועל וזיהוי נכון של דרכי הקידום
של העסק. פעמים רבות לקידום האתר מספר שלבים במנוע החיפוש של גוגל משמעו
גיוון מאגר הלקוחות של בית העסק ותחילתם של הזדמנויות חדשות לבית העסק.
זוהי דוגמא מצוינת כיצד קידום אתרים לעסקים יכול לסייע לעסק לצבור הכנסות חדשות וכיצד העסק יכול להיחשף לקהל חדש וזהו
ההסבר הטוב ביותר מדוע חשוב לבחור מקדם אתרים מנוסה ומקצועי ולא להתפשר
בנושא זה.
יש לכם פורטל? רוצים לקדם אותו בגוגל? לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו: 0502757770