את מעמדה של הרשת החברתית איש אינו מצליח לערער מזה תקופה
ארוכה, רשת הפייסבוק היא פלטפורמת שיווק בעלת פוטנציאל רב. כאשר עושים בה
שימוש נכון היא הופכת לכלי שיווקי רב עצמה הטומן בחובו רווחים כספיים
משמעותיים ואפשרות להגדיל את קהל הלקוחות. קידום אתרים בפייסבוק ניתן לבצע
תוך פעילות אישית עם פרופיל פרטי, הפעלת דף אוהדים והצבת מודעות קידום ממומן. גם ברשת הפייסבוק, הטכניקה הטובה ביותר לקידום אתרים היא כזו אשר משלבת יחדיו את כל שלושת שיטות הפעולה.
קידום עסקי חכם ברשת החברתית
המומחים בתחום מבלים שעות ארוכות בחקר מערכת הפייסבוק וכל האפשרויות העומדות לרשות מקדם האתרים לצורך איסוף מידע. קידום אתרים בפייסבוק מתנהל בצורה נבונה תוך פילוח נכון
של קהל היעד המתאים. רשת הפייסבוק מציעה אפשרות להפעיל קמפיינים של קידום
ממומן תוך אפיון חכם של קהל היעד, בעל המודעה יוכל לקבוע הגדרות אשר
מאפיינות את קהל היעד שלו, בהתאם לכך, תקבע חשיפתם אל מודעות הפרסום.
ניהול עמוד עסקי או דף אוהדים ברשת החברתית מאפשר לבעל העסק
לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים. שימו לב, ישנה
חשיבות רבה למהירות התגובה, לפרסומים בדף האוהדים ולניהול שוטף של העמוד.
עמודים מצליחים הם עמודים עשירים בפעילות ותגובות, עמודים אליהם מצטרפים
בכל יום אוהדים חדשים. תחזוקת עמוד פייסבוק דורשת מעקב יומיומי ותגובות
בזמן אמת.
קידום אתרים בפייסבוק תוך פעילות בקבוצות
אחרי תקופה ארוכה בה רוב מקדמי האתרים פעלו ברשת הפייסבוק באופן חלקי בלבד, כיום שיווק בפייסבוק כבר לוקח חלק משמעותי בכל תקציב שיווק לצורך קידום אתרים בפייסבוק. הוצאת
קישורים מתוך הרשת החברתית אל האתר תורמת תרומה משמעותית לקידום האתר, כאשר
מפרסמים את הקישור היוצא לאתר בתוך דף קבוצה אליו נחשפים כל חברי הקבוצה,
הצעד יעיל אפילו יותר.
מקדמי אתרים פועלים ברשת האינטרנט תוך הצטרפות לקבוצות דיון
וקבוצות חברים התואמות את קהל היעד המבוקש, מעת לעת, משתתף מקדם האתרים
בדיונים בקבוצה תוך שילוב של קישורים יוצאים, הקישורים מסייעים לתהליך
הקידום ומגדילים את חשיפת חברי הקבוצה לתכני האתר.
יתרונות של פעילות שיווקית ברשת הפייסבוק
א. פוטנציאל חשיפה גבוה.
ב. עמודי פייסבוק מופיעים בתוצאות החיפוש של גוגל ממש כמו אתרים רגילים.
ג. היכרות טובה יותר עם קהל הלקוחות, קידום אתרים בפייסבוק מאפשר למקדם לבעל העסק להרגיש את הלקוחות וללמוד להכיר אותם טוב יותר.
ד. אפשרות לניהול משופר וחכם של קמפיין קידום ממומן.