"סוף-סוף קצת חופש… העבודה הזו מתישה אותי לגמרי… כבר שבועות שאני מחכה
לשבועיים המפנקים האלו… אני חייב לנצל אותם, אבל איך? להימרח בהם בבית עם
הפלייסטיישן כמו אותו ילד בן 12 של פעם? לא. נמאס לי לנצח עם מכבי חיפה
קבוצות כמו עירוני קריית-שמונה… אפרופו קריית-שמונה, מה בדבר איזה טיול
לצפון? כן… נשמע טוב. בוא נחפש קצת דילים ואפשרויות בגוגל…" – נשמע הזוי?
אולי, אבל זו המחשבה שעברה לי בראש ממש לא מזמן. ולמה אני מספר לכם את
המחשבה הזו? פשוט מאוד – היא הסיבה שהביאה אותי לכתוב מאמר על קידום אתרים
לחברות תיירות.
בעל חברת תיירות? יפה, אני לא צריך לשאול אותך מה המטרה של החברה כי היא
ברורה מאליה – כמו כל חברה אחרת, מטרתה לייצר מכירות ולהניב רווחים. כיצד
תעשה זאת? מה דעתך על שטח פרסום במעריב? אולי כתבה נחמדה בynet? פרסומת
בערוץ 10? למה לא בעצם איזה ג'ינגל ברשת ב'?
הרשה לי לענות לך – לא, לא, לא ובטח שלא.
כיום קיים הפיתרון היעיל, הזול והחשוב ביותר להשגת לקוחות פוטנציאליים – קידום אתרים.
קידום אתרים לחברות תיירות מטרתו היא למנף את האתר הייצוגי של העסק שלך
למקומות הראשונים בחיפושיי ביטויים ומילות מפתח הקשורים לתחום התיירות אשר
לקוחות פוטנציאליים יחפשו במנועי החיפוש.
השימוש במנועי החיפוש ככלל ובגוגל בפרט גדל מיום ליום – הפתרון היעיל
והמהיר במרחק קליק אחד מאפשר לאנשים להגיע למחוז חפצם בשניות. כישראלי, אתה
צריך לדעת שאין לנו סבלנות לבזבז זמן מיותר ולכן חשוב מאוד בשבילך, כבעל
חברת תיירות – שתופיע ותייצג את עצמך באינטרנט בצורה הטובה ביותר. באמצעות
קידום אתרים לחברת התיירות שלך תוכל למנף את כמות המכירות שלך בצורה
מרשימה. ככל שיותר אנשים יחשפו למוצר שלך, כך גם כמובן יגדל מספר הלקוחות
שלך.
קיימות היום יותר מדי אפשרויות שונות בהן אפשר לשווק את העסק – פרסום,
שיווק, יחסי ציבור ועוד – אך אין עוררין על עובדה אחת – קידום אתרים אורגני
הוא התחום היעיל, הזול והחשוב ביותר להשגת חשיפה ולקוחות חדשים.