בתור
בעל עסק אתה וודאי מכיר בחשיבות של פרסום ושיווק. בכל יום מוקמים מאות אם
לא אלפי עסקים חדשים, חלקם בתחומים תחרותיים יותר וחלקם פחות. עסק אשר אינו
מפרסם עצמו, ואינו דואג להבליט את יתרונותיו אל מול העסקים האחרים, סביר
להניח שיעלם בהמון, וייסגר בתום תקופת פעילות קצרה. על מנת להרוויח ולהגדיל
את מספר הלקוחות, על העסקים השונים לבלוט על פני המתחרים, ולהגיע לקהל
היעד באמצעים שונים. עם התפתחות הטכנולוגיה, והכניסה של המחשבים והאינטרנט
אל חיינו, הפך השיווק באמצעות האינטרנט למצרך מבוקש, שכן בעלי עסקים רבים
הבינו את הפוטנציאל הטמון בעולם השיווקי הזה. עולם השיווק באינטרנט נחלק
לערוצים רבים, ואנו נתמקד בשניים עיקריים: קידום אתרים בצורה אורגנית,
וקידום אתרים בצורה ממומנת.
מה הוא קידום אורגני?
קידום אורגני הוא צורת שיווק ופרסום בה דואג מקדם האתרים לבסס את האתר של העסק או החברה במקומות כמה שיותר
גבוהים בתוצאות החיפוש. בבואנו לחפש בית עסק מסוים לרוב אנו מתמקדים
בתוצאות במקומות הראשונים, ולא עוברים הלאה לעמודים מתקדמים. לכן, העסקים
אשר ממוקמים בראש תוצאות החיפוש הם העסקים אשר זוכים לחשיפה גבוהה יותר.
אנו בחברת getproseo דואגים למקם את הלקוח בתוצאות הראשונות, באמצעות כלים
מתקדמים ובצורה מקצועית.
מה הוא קידום ממומן?
חברת גוגל, אשר אחראית על מנוע החיפוש הגדול בעולם, בו כולנו
משתמשים, מפעילה שירות המאפשר לבעלי עסקים לפרסם עצמם בשיטה המכונה PPC –
Pay per click. שיטה זו, המכונה גם קידום ממומן,
מציעה לבעלי העסקים מודל פרסומי על פיו בעל העסק, או המומחה מטעמו, מרכיב
מודעה שיווקית על העסק, אשר מתעתדת להופיע בראש תוצאות החיפוש. בעל העסק
משלם רק כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על המודעה, כאשר הסכומים המשולמים פר
קליק משתנים בהתאם לתחרותיות בשוק על מילה מסוימת.
למה עדיף לבחור בקידום אתרים אורגני?
למעשה, גם בקידום אתרים אורגני וגם בקידום אתרים ממומן יש
יתרונות וחסרונות. היתרון הגדול של שתי השיטות הוא האפשרות לפנות בצורה
ישירה רק אל קהל היעד של המוצר או השירות אותו העסק מציע. למשל: חברה אשר
משווקת חליפות לגברים תוכל למקד את הפרסום שלה רק אל מילות מפתח הרלוונטיות
לקהל היעד, שהוא גברים, ולא תופיע בתוצאות החיפוש של נשים או ילדים.
בניגוד לפלטפורמות שיווק אחרות אשר חושפות את המודעה או הפרסומת לקהלי יעד
רבים, השיטות הללו מאפשרות ספציפיות הישר לקהל היעד אשר מחפש שירות או מוצר
מסוים. יחד עם זאת לקידום אורגני יתרונות אשר מתעלים על קידום ממומן, וכעת
נציג לכם כמה מהם:
- כסף: אין ספק שקידום אתרים אורגני זול יותר מקידום אתרים בשיטת ה –
PPC. בשיטת הקידום האורגנית התשלום היחיד אותו החברה צריכה להקצות לטובת
הפרסום הוא התשלום בעבור עבודתו של המקדם. בשיטת הפרסום הממומנת, על החברה
לשלם גם למקדם אשר יבנה את הקמפיין הפרסומי ויתפעל אותו, וגם בעבור כל קליק
שלוחץ הגולש על המודעה.
- תחרות הוגנת: שיטת השיווק האורגנית מאפשרת גם לעסקים קטנים לפרסם
ולשווק את עצמם באותם הערוצים בהם מפרסמות החברות הגדולות, מבלי להוציא הון
עתק. כך, התחרות הופכת להוגנת, ועסקים קטנים יכולים להגיע לאותם תוצאות
אליהם הגיעו עסקים וחברות גדולות יותר, ולנגוס בחלק מהשוק, גם אם הוא
תחרותי.
- תוצאות לטווח הרחוק: לבסוף, היתרון הגדול של קידום אתרים אורגני על פני
קידום אתרים ממומן הוא שקידום אתרים ממומן אמנם מציב את העסק בצורה מהירה
בראש תוצאות החיפוש, אולם קידום אתרים אורגני מיצר תוצאות טובות בטווח
הרחוק.
רוצים לקבל הצעת מחיר לקידום אורגני או ממומן? חייגו עכשיו: 050-2757770