לכל המצאה ששינתה את ההיסטוריה קודמת עבודת מחקר של עשרות
ולפעמים אף אלפי שנים. היום, כדי לשנות את פני השוק אתם כבר לא צריכים
לעשות את המחקר בעצמכם! אם יש לכם מוצר או שירות שהולכים לשנות את פני
השוק, אנחנו ב GETPROSEO נבצע את עבודת המחקר המקצועית של קידום אורגני
בגוגל עבור כל אחד מלקוחותינו בצורה המקצועית ביותר. אופן הביצוע של מחקר
מילות המפתח הינו בין הפרמטרים המשמעותיים ביותר אשר יקבעו את גורל האתר
שלכם. המחקר מבוצע בכמה שלבים מקצועיים שבסופם נבחרים הביטויים הפופולאריים
והמצליחים ביותר.
מה זה מחקר מילות מפתח?
אז מה זה בכלל מחקר מילות מפתח? כמעט כל מי שנשאל לשאלה זו,
ענה כי "מילות מפתח" הן המילים שגוגל מקדם את האתר באמצעותן. אחרים יודעים
לומר כי אלו הן המילים העיקריות של כל עמוד באתר. אבל איך גוגל יודע מה הן
מילות המפתח? ובאילו מילות מפתח בכלל רצוי להשתמש?
ניסיון והשקעה בכל לקוח
כאן בדיוק נכנסים הניסיון, ההשקעה והמסירות של GETPROSEO,
החברה המקצועית בתחומה, המבצעת מחקר מקצועי ויסודי עבור כל אתר באופן אישי
ובהשקעה מרבית. מחקר מילות המפתח האולטימטיביות עבור האתר שלכם מבוצע בכמה
שלבים:
- איתור מילות המפתח המתאימות ביותר לאתר.
- הרחבה ודיוק של מילות המפתח לצרכי האתר.
- בניית היררכיה נכונה של מילות מפתח.
- מעקב אחר הביצועים.
איך מבצעים מחקר מילות מפתח?
כמו בכל תכנית פעולה אחרת, המחקר הראשוני וביצוע סקר השוק הם
הכלים המשמעותיים ביותר שיקבעו את הצלחת המהלך. מחקר מילות מפתח הוא הבסיס
המרכזי לקידום אורגני בגוגל לפרויקט הרלוונטי. המחקר מבוצע באמצעות תשאול
אישי של הלקוח ומציאת הביטויים שהכי רלוונטיים ללקוחות, בדיקת מילות המפתח
שנבחרו בכלים מקצועיים של גוגל ואימות הנתונים עם התוצאות בפועל.
ל GETPROSEO הכלים המקצועיים ביותר בתחום של קידום אורגני
בגוגל ואנו מעמידים לרשות כל אחד מהלקוחות שלנו את מרב השירותים המקצועיים
והכלים האיכותיים ביותר בתחום. יחד עם לקוחותינו, אנו מודדים את מילות
המפתח או את ביטויי המפתח בכלים המקצועיים הנתונים לנו, את מידת התחרותיות
הקיימת עבור כל מילה ואת סיכויי ההצלחה של כל ביטוי. מילות המפתח השונות
נקבעות לפי פרמטרים של מיקום בגוגל, תחרות נמוכה, מספר גבוה של חיפושים
ורלוונטיות גבוהה.
למה צריך להתייחס כאשר מבצעים מחקר כזה?
בביצוע מחקר מילות מפתח נבצע עם לקוחותינו מחקר מעמיק של צרכי
הלקוח, על מנת שאנו נוכל לספק אותם כמיטב יכולתנו. מחקר מילות המפתח כולל
אפיון מדויק של המוצר או השירות הנמכרים וכמו כן אפיון של הלקוחות עצמם –
על צרכיהם ונטיותיהם השונות. במחקר נתייחס ראשית למטרות העיקריות של הלקוח,
כפי שנגדיר את אלו בפגישת ההיכרות או על פי שאלון היכרות. מסע מכירות,
הגעה לקהלים חדשים או הגדלת רווחים – אלו הן רק חלק מהאפשרויות העומדות
לרשות לקוחותינו