ריבוי בעלי מקצוע מאפיין היום את ענף האינטרנט בישראל, ביניהם
מסתתרים בעלי מקצועי טובים וביניהם גם פחות טובים. כאשר ההבדלים באיכות
העבודה באים לידי ביטוי בתוצאות, בעלי העסקים לא יוכלו להרשות לעצמם לבחור
בפחות מהטוב ביותר. בנייה וקידום אתרים דורשים רמה גבוהה של מקצועיות תוך
חתירה בלתי פוסקת לשיפור עצמי, העוסקים בתחום מתבקשים ללמוד בכל חודש
תחומים חדשים, להתאים את עצמם לשינויים אותם עורכת חברת גוגל בשיטת הדירוג
ולחשוב על פתרונות חדשים ויצירתיים.
רוצים אתר בחינם? חייגו עכשיו: 0502757770
סוד ההצלחה בענף טמון באיכות, עבודה קשה ולא מעט חריצות, תחום
כמו בנייה וקידום אתרים אינו מתאים לכולם. המדריך הזה נכתב מתוך מטרה
לסייע לכם לזהות אנשי מקצוע טובים, להימנע מטעויות של מתחילים ולממש את
הפוטנציאל הגלום בפעילות העסקית שלכם.
כיצד לבחור חברת בנייה וקידום אתרים?
א. ניסיון והכשרה מקצועית הם פרמטרים מאוד חשובים. אל תתביישו
לשאול את נציגי החברה מהו הרקע האקדמי שלהם, כמו כן, בקשת המלצות של
לקוחות קודמים לגיטימית לחלוטין.
ב. בדקו היטב את אתרי הדוגמה אותם מציגה החברה, כדאי לבקש את
הצוות לשלוח אליכם אתרי דוגמה המתאימים לתקציב העומד לרשותכם, הצגת אתרים
מרשימים מאוד אשר הוקמו בתקציב גבוה פי 10 מהתקציב העומד לרשותכם אינה
רלוונטית.
ג. בניית אתרים מתבססת גם על עיצוב גרפי, כל מעצב גרפי מביא עמו כישורים ויכולות ספציפיות, חפשו אחר שפת עיצוב שמדברת אליכם.
ד. אם מצאתם ברשת אתרים בעלי סגנון עיצוב זהה לסגנון אותו
תרצו לעצמכם, הציגו את האתרים בפני הצוות המקצועי. חשוב לזכור כי הצוות
אינו מסוגל לקרוא מחשבות, ככל שתהיו יותר ברורים, ממוקדים וספציפיים, כך
התהליך כולו יתנהל בצורה יעילה יותר בעבור כולם.
ה. כל פרויקט בנייה וקידום אתרים כדאי לשלב עם תכנית עבודה
המגדירה יעדים, זמני אספקה, עלויות, מחויבויות וכן הלאה. הקפידו לחפש חברת
בנייה וקידום אתרים המציעה הסכמים מפורטים התואמים את הצרכים והציפיות
שלכם.
טעויות נפוצות בתוכניות קידום אורגני
קידום אתרים הוא
ענף מאוד דינמי, חברת גוגל משנה באופן סדיר את שיטת דירוג האתרים ומעמידה
את מקדמי האתרים בפני אתגר לא פשוט. הקידום האורגני מתבסס על איכות
ומקצועיות, בכדי להצליח להשיג תוצאות משביעות רצון ללקוח ולמנועי החיפוש יש
לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות, מקדמי האתרים מתבקשים להציג תוכן מקצועי
איכותי, להוציא קישורים מתוך אתרים מובילים באתר, לחשוב על שיתופי פעולה
יצירתיים עם מתחרים ועמיתים בכל רחבי העולם ובעיקר, לספק תוצאות ללקוח תוך
מינימום הוצאות.
הטעויות הנפוצות בתחום הקידום האורגני באות לידי ביטוי בעיקר
בניסיונות לצמצם בהוצאות תוך שימוש בתכנים מועתקים או קישורים ממקור לא
אמין. תארו לעצמכם תהליך קידום אורגני כתהליך בו כל הפעולות מחוברות זו
לזו בשרשרת של נורות, כאשר פעולה אחת מתבצעת בצורה לא מקצועית היא מיד
מכתימה את המלאכה כולה, ישנם מקרים בהם נורה אחת תקולה משבשת את פעילותן של
כל הנורות. המסקנה היא אחת, סוף מעשה במחשבה תחילה, אין מקום לקיצורי דרך
כאשר עוסקים בקידום אתרים או בנייה.