אופטימיזציה למנועי חיפוש היא השם העברי המקורי לביטוי המוכר
לכולנו – SEO, או בפירוט Search Engine Optimization. האופטימיזציה הינה
תהליך בו מקדמי האתרים משפרים ככל יכולתם וככל שהידע מאפשר לנו, את האתר של
לקוחותינו ולהפיק תוצאות טובות יותר בחיפושים של גוגל. מאחר וכל דף
אינטרנט כולל אינספור נתוני מידע – ברורים לעין וכאלה שאינם ברורים לעין,
ידועים לנו וכאלה שאינם, מודעים לצופה וכאלה המתקשרים באופן בלתי מודע, על
מקדם האתרים ללמוד לשלוט באופן הטוב ביותר בקידום האתר ונוכחות שלו ברשת.
האופטימיזציה של קידום אתרים בגוגל מתייחסת למגוון רחב של
גורמים וביניהם: שיפור מבנה האתר ושיפור איתורו באינטרנט, שיפור המראה שלו
והנגישות שלו לגולשים, שיפור הקידוד ועוד. אנחנו ב GETPROSEO מאמינים כי
הלקוחות שלנו צריכים לקבל את היחס האולטימטיבי ולכן מבצעים עבור כל אתר את
האופטימיזציה המקצועית ביותר.
כיצד מבצעים אופטימיזציה למנועי חיפוש?
אופטימיזציה למנועי חיפוש הינה תהליך הכולל כמה צעדים. הראשון
שבהם מחלק את האתר על מרכיביו לשני מדורים: on page ו off page. מרכיבי ה
on page כוללים את כל מה שנמצא בתוך האתר ומופיע בו כשהגולש משוטט בתוכו:
כותרות וטקסטים, תמונות וכתובת הדף, תגיות meta וקישורים פנימיים, היררכיה
וקוד מקור ועוד. מרכיבי ה off page כשמם כן הם, מרכיבים שאינם נמצאים באתר.
אלו כוללים קישורים חיצוניים ואפילו קישורים הנכנסים לתוך האתר עצמו אבל
מגיעים מבחוץ.
איך מבצעים אופטימיזציה מבנה לאתר?
אופטימיזציה לקוד האתר – חשיבות מרכזית
מחקרים אחרונים בגוגל מוכיחים כי זמן הטעינה של האתר הוא בין
הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על דירוגו הסופי בגוגל. אופטימיזציה
לקוד האתר משפרת את זמן הטעינה שלו וכן את העמודים הפנימיים, כך שלמעשה
הלקוח נהנה מגלישה חלקה וללא סיבוכים ואילו גוגל יעלה את דירוג האתר לבין
הראשונים.
אופטימיזציה לתוכן האתר
אופטימיזציה למנועי חיפוש בדגש על תוכן האתר כוללת התייחסות
למילות המפתח המתאימות ובחירת מילות המפתח הפופולאריות ביותר על מנת להתאים
את תוצאות החיפוש לצרכי קהל הלקוחות הרלוונטי. שילוב מילות המפתח באתר
חייב להתבסס על ידע מוקדם ועל מעקב אחר כללי גוגל על מנת לוודא כי באתר לא
מתבצע קידום יתר או אופטימיזציית יתר – מצבים הנובעים משיווק אגרסיבי של
חברת קידום אתרים אורגני או מנטייה אישית של בעל האתר.
אופטימיזציה למבנה האתר
רבים אינם מודעים כלל לחשיבות ההיררכיה מבחינת גוגל. גוגל
מדרגת גם את העמודים הפנימיים של כל אתר אינטרנט על מנת לקבוע קנה מידה
אחיד לקידום העמודים הפנימיים של כל אתר. אופטימיזציה למנועי חיפוש בדגש על
מבנה כוללת דירוגים פנימיים של עמודי האתר לאחר מחקר מילות המפתח ומחקר
השוק – המגלים מה הם הצרכים העיקריים של קהל הלקוחות. באמצעות ידע מבוסס
וניסיון רב שנים אנחנו ב GETPROSEO מבצעים עבור לקוחותינו קידום אתרים
אורגני מבוסס אופטימיזציית מבנה בעלת היררכיה מדויקת ומקצועית מתחילת
השירות ועד סופו.